§1
Zakres stosowania
- Regulamin jest wewnętrznym dokumentem NORGPOL Sp. z o.o.
- Regulamin obowiązuje wszystkich klientów NORGPOL Sp. z o.o.
§2
Zasady składania reklamacji
- Jeżeli sprzedany towar ma wadę, klient ma prawo złożyć reklamację.
- Termin składania reklamacji wynosi 3 dni robocze od daty doręczenia przesyłki.
Reklamacje zgłoszone po upływie wyznaczonego terminu nie będą rozpatrywane. - Klient ma obowiązek przy odbiorze paczki sprawdzić ją pod kątem jakichkolwiek uszkodzeń, a w ich przypadku – spisać protokół reklamacyjny z kurierem. Jest to warunek przyjęcia reklamacji.
Bez spełnienia tego punktu nie ma podstaw do rozpatrzenia reklamacji.
§3
Zasady rozpatrywania reklamacji
- Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni roboczych od terminu przyjęcia reklamacji.
Za termin przyjęcia reklamacji uznaje się dzień, w którym reklamowany produkt wraz z formularzem reklamacji dostępnym u handlowców i dokumentami potwierdzającymi zasadność reklamacji dotarł do siedziby firmy. - Podstawą do rozpoczęcia procesu rozpatrywania reklamacji jest poprawnie wypełniony oraz przesłany formularz reklamacyjny.
- NORGPOL Sp z o.o. pokrywa koszty transportu tylko i wyłącznie w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji. W każdym innym przypadku pokrycie kosztów transportu przechodzi na klienta.
- W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji NORGPOL Sp. z o.o. zobowiązuje się do ponownego dostarczenia towaru (w przypadku braku towaru, z decyzji Klienta lub rozliczenia finansowego).
§4
Zasady rozpatrywania zwrotów
- Termin zwrotu towaru wynosi 30 dni kalendarzowych liczonych od momentu wejścia w posiadanie towaru tj. daty doręczenia przesyłki.
- Zwrotowi nie podlegają towary wyprodukowane według specyfikacji klienta np. przycięte ościeżnice, szyby z otworami na życzenie klienta itp.
- Zwracany towar powinien znajdować się w oryginalnym opakowaniu oraz nie mieć żadnych śladów użytkowania. Do każdego zwrotu należy obowiązkowo dołączyć odpowiednio wypełniony formularz zwrotów.
- Podstawą do rozpoczęcia procesu rozpatrywania zwrotu jest poprawnie wypełniony oraz przesłany formularz zwrotów dostępny u handlowca.
- W przypadku pozytywnego rozpatrzenia zwrotu NORGPOL Sp z o.o. zobowiązuje się do ponownego dostarczenia towaru (w przypadku braku towaru, z decyzji Klienta lub rozliczenia finansowego)
w przeciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania towaru, bądź dowodu wysyłki towaru. - Koszty transportu w przypadku zwrotu w całości pokrywa klient.
- W przypadku uszkodzenia paczki podczas zwrotu, wina spoczywa po stronie nadawcy oraz kuriera
i to nadawca paczki jest za nią odpowiedzialny.
§5
Zasady wystawiania korekt do faktury
Termin wystawienia korekty do faktury wynosi 30 dni roboczych od terminu pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, bądź zwrotu.
Dodatkowe informacje
W razie wszelkich pytań, na które odpowiedzi nie udzielił nasz regulamin, zapraszamy Państwa do kontaktu pod adresem mailowym reklamacje@cglass.pl – obsługa klienta skontaktuje się z Państwem w jak najkrótszym możliwym terminie.